Серія педалей Yamaha FP9 - це поєднання багаторічного досвіду в створенні музичних інструментів і високотехнологічної інженерії. Ці моделі отримали безліч абсолютно нових технічних рішень від Yamaha для максимально плавної, стабільної роботи, довговічності і чуйності, а приголомшлива гнучкість регулювань дозволить ідеально адаптувати їх під потреби будь-якого барабанщика. Натхненні естетикою легендарного супербайка Yamaha YZF-R1, нові педалі отримали синій окрас корпусів підшипників, позолочене лого Yamaha і чорну калатало, які ідеально доповнюються футбордом з шліфованого алюмінію. Результат - легка міцна і надійна конструкція - така ж як і супербайк Yamaha!
Швидка настройка ексцентрика (кулачка)
Ланцюговий привід відрізняється рівномірною динамікою (або натягом) плавно зростаючої у міру натискання на педаль. Перемикання ексцентрика з положення C1 в положення C3 дозволяє барабанщику зменшити вихідне (початкова) натяг.
Подвійний ланцюговий привід
Привід з надійною і міцною подвійним ланцюгом може похвалитися м'яким "текучим" ходом. З'єднання приводу і корпусу педалі можна встановити в одному з трьох положень, що дозволяє музикантові точно підлаштувати хід педалі під власну манеру гри. Крім того ти можеш замінити ланцюг на нейлонову ремінь, який йде в комплекті для максимально автентичною і "живий" динаміки, яку вважають за краще багато професійних барабанщики.
Камера підшипника для стабілізації осі
Каркас і кришка підшипника (сині частини) прецизионно виготовлені і індивідуально відполіровані до збірки. Завдяки цьому вони максимально точно збігаються з центральною віссю і кульками підшипника, забезпечуючи неймовірно плавний хід.
Низькопрофільна стабілізуюча петля п'яти
Також як і у випадку з центральним вузлом, підстава та корпус шарніра ідеально відполіровані і виготовлені з воістину японської точністю ще до процесу складання педалі. Завдяки цьому футборд (педаль) працює легко і м'яко, полегшуючи звуковидобування.
Кардан на підшипниках
Кардан на подвійних педалях серії DFP9 оснащений шарнірними з'єднаннями на спеціально розроблених підшипниках. Завдяки цьому його обертання стало приголомшливо плавним, а чуйність і динаміка додаткової педалі піднялися на абсолютно новий рівень.
Фіксатор додаткової педалі
Додаткова педаль оснащена фіксують шипами які запобігають її зісковзування під час гри, гарантуючи стабільність кожного удару.
Проста настройка пружини
Регулятор натягу пружини в моделі DFP9C була перенесена в верхню частину для легкого доступу та полегшення процесу налаштування. Регулятор зафіксований під кутом 90 градусів для запобігання мимовільного ослаблення.
Калатало з регулюванням ваги
Додавання додаткових тягарців на калатало дозволяє барабанщику домогтися правильних відчуттів і звучання. Тому DFP9C комплектується двома грузиками: алюмінієвим (3г) і латунних (9г), які можуть бути легко встановлені або зняті в будь-який момент.
Незалежне регулювання кутів калатала і футборда
Кути калатала і педалі (футборда) можуть бути легко налаштовані незалежно один від одного. Можливість перевірки кута нахилу дозволяє барабанщику легко відновити бажані настройки.
З'єднання педалі і приводу на підшипнику
Для того щоб хід педалі був м'яким і гладким, з'єднання футборда і приводу виконано на підшипнику. Крім того, подібне з'єднання збільшує термін служби педалі і запобігає виникненню люфту.
Протиковзкі шипи
Спеціальні шипи, встановлені в районі п'яти педалі, запобігають її переміщення під час гри і забезпечують поліпшену стабільність.
ХАРАКТЕРИСТИКИ:
- Педаль для басового барабана;
- Тип: подвійна;
- Ланцюговий привід (Chain Drive);
- Кардан на підшипнику;
- Битер з алюмінієвими і латунними грузиками (змінні);
- Три режиму роботи ексцентрика;
- Стабілізуючий шарнір п'яти (низькопрофільний);
- Зручний механізм регулювання пружини;
- Налаштування кута футборда і калатала;
- Тип з'єднання педалі і приводу: підшипник;
- Шипи в області п'яти для запобігання ковзання;
- Фіксують шипи додаткової педалі.