Ковбелли спрощено представляє собою чотирикутну металеву призму з відкритою передньою гранню. Найчастіше буває виконаний з прямокутної, або ромбообразний формою підстав. Має різкий, пронизливий, добре читається навіть в насичених аранжуваннях звук з дуже короткими атакою і загасанням. Використання Ковбелли є невід'ємним елементом танцювальних жанрів латиноамериканського походження; також він іноді застосовується в популярній музиці і рок-музиці.
У виконанні латиноамериканської музики інструмент називається сенсерро або кампана.
Поява сенсерро в латиноамериканській музиці пов'язують з ритуальними дзвіночками екон конголезьких релігійних культів. Вважається, що у світській музиці Куби сенсерро першим застосував Арсеніо Родрігес.
У латиноамериканських ансамблях сенсерро використовується виконавцями, що грають на бонго, і барабанщиками-тімбалеро (під час виконання приспіву-Монтуно). У першому випадку музикант тримає сенсерія в долоні, регулюючи пальцями насиченість і силу звуку, і завдає ударів по дзвонику дерев'яною паличкою. У другому випадку один або кілька сенсерро закріплюється на стійці разом з парою барабанів-тімбалов.
Ковбелли, повністю виправдовуючи власну назву, безпосередньо походить від дзвіночка, який пастухи вішали на шию коровам. З приходом в музику Ковбелли видозмінився і втратив язичка, видавав звук, який тепер витягують ударом палички. Ковбелли має фіксовану висоту звучання, що залежить від його розмірів і товщини стінок, тому щоб урізноманітнити партію, використовують кілька Ковбелли різної висоти. Існують ручні Ковбелли, на яких зручно грати, тримаючи їх у руці, і Ковбелли для держателя, що мають замість ручки кріплення для установки на стійку. Ковбелли на стійці можна використовувати при грі на ударній установці. Деякі Ковбелли випускаються з пріклёпанним до ударному ребру пластиковим демпфером, покликаним усувати небажані призвуки, однак клепки таких демпферів часто розхитуються при тривалому використанні, і самі демпфери стають джерелом додаткового брязкоту.
Догляд за Ковбелли зводиться до усунення сколів фарби, так як незабарвлений ділянку починає швидко іржавіти.
При записи Ковбелли необхідно брати до уваги спрямований характер його звучання. Динамічний діапазон цього інструменту може бути досить широкий, проте в Ковбелли рідко грають piano, і сама специфіка його звучання така, що основною проблемою при записі ансамблю, який використовує Ковбелли, стає його «пролезание» в усі без винятку мікрофони.
Характеристики:
- Ковбель 8 "big mouth
- Серія: Realplayer
- Великий
- Спеціальний сталевий сплав
- Хромоване покриття