Якщо серед запропонованих варіантів немає відповідного вам, зверніться до менеджера
0 грн.
Ви економите: 0 грн.
Behringer 2600 - багатий на вінтажну атмосферу та олдскульне аналогове чуття синтезатор, який надає потужну платформу для створення звуку.
Автентичне відтворення легенди
Виробник глибоко поринув у роботу, щоб ретельно відтворити схему оригінального пристрою. Девайс пропонує любителям старої школи воістину автентичний вінтажний напівавтомат, від його генераторів, фільтрів та підсилювачів з керуванням напругою до модульної архітектури комутаційних точок та нормалізованих сигнальних трактів, що забезпечують неймовірну гнучкість звукового дизайну. Крім того, він повністю сумісний із сучасними установками Eurorack, гарантуючи нереальний стартовий майданчик для звукових маніпуляцій наступного рівня.
Дослідження звуку
На зорі модульного синтезу системи були величезними, що заповнюють стіни "жахами", зазвичай призначеними для використання в навчальних закладах або студіях звукозапису. Отже, коли інструмент вийшов на сцену в 1971 році, він дав артистам можливість вивести неймовірну міць. Більше того, він служив нормальним сигналом для музикантів, які хотіли швидко отримати доступ до звуків без необхідності фізичного з'єднання модулів за допомогою з'єднувальних кабелів. Завдяки своїй напівмодульній конструкції інтерфейс звучить вражаюче навіть за використання проводів.
Три шикарні VCO
Модель, оснащена трьома VCO, може похвалитися фірмовим обтічним тоном свого попередника, який піддається брутальним звукам басів і кришталево чистим високим нотам. Вона має незалежні виходи пилкоподібних та імпульсних сигналів. У той час як VCO2 та VCO3 дають незалежні виходи для трикутника, пилкоподібної, синусоїдальної та імпульсної хвилі (з широтно-імпульсною модуляцією), а також для синхронізації генератора. На додаток до всього вищезгаданого, ви можете встановити всі три генератори в низькочастотний режим для використання як LFO для модуляції безлічі параметрів, і вони включають численні входи CV для частотної модуляції через LFO, вибірку та утримання, що обгинає ADSR і багато іншого.
Дві системи фільтрів
Фортепіано поставляється не з однією, а з двома вибираються схемами фільтра нижніх частот, керованими напругою: 4012 і 4072. Хоча це обидва чотириполюсні резонансні фільтри, у них є деякі суттєві звукові відмінності. Фільтр 4012, представлений у всіх модифікаціях 2600 до 1976, включаючи 2601 Rev 1, має таке ж розташування, як і деякі легендарні сходові фільтри.
Стерео вихід та чудова емуляція пружинної реверберації
На станції всі дороги в кінцевому підсумку ведуть до секції мікшера, в якій знаходиться керований напругою підсилювач і стереовиход, а також реалістична емуляція пружинної реверберації, щоб додати останній штрих атмосфери до патчу. Зліва від нього знаходяться подвійні генератори огинаючої, традиційний 4-ступінчастий ADSR і спрощений AR з ручним перезапуском кнопки і ще одна кумедна особливість - перемикач тимчасового фактора, який дозволяє вам подвоїти або зменшити вдвічі загальну тривалість огинаючої за один раз.
ХАРАКТЕРИСТИКИ:
- Тип синтезу: монофонічний
- VCO: 3 VCO з регульованою шириною імпульсу
- Генератор 1: з виходами на пилкоподібний та імпульсний сигнал
- Генератори 2 і 3: з переключається синхронізацією генераторів і виходами для трикутних, пилкоподібних, синусоїдальних та імпульсних сигналів.
- Фільтр нижніх частот: з резонансом і 2 характеристиками фільтра, що перемикаються.
- Особливості: генератор шуму, кільцевий модулятор, етап вибірки та зберігання, підсилювач і повторювач огинаючої для зовнішніх сигналів, процесор напруги
- Стерео VCA: з регульованою панорамою
- Ефекти: ефект реверберації, що змішується.
- Додатковий функціонал: широкі можливості модуляції для генераторів та фільтрів можливі завдяки заданому сигнальному тракту та вільному з'єднанню всіх секцій через патч-роз'єми (роз'єм 3,5 мм)
- Стерео лінійний вихід: 2 x 6,3 мм jack
- MIDI-роз'єми: MIDI вхід/thru
- Порт: USB-B
- Формат: 8 U
- У комплект входить: зовнішнє джерело живлення