- комплект висококласних інструментальних мікрофонів серії D, I і ADX для озвучування ударної установки. Кожен мікрофон серії DP має мембрану, виготовлену за технологією VLM (Very Low Mass), корпус виконаний з алюмінію. У зручному дорожньому кейсі знаходяться мікрофони і 4 кріплення D-Vice, що дозволяють швидко і зручно розташувати мікрофони на ударній установці.
Цей комплект ідеально підходить для будь-якої ударної установки при використанні на сцені або в студії звукозапису. Audix DP7 ідентичний комплекту DP5A, але має два додаткових конденсаторних мікрофону ADX51 для оверхедів. З додаванням цих мікрофонів з'являється можливість для створення міксу з більшою глибиною і повнішим ефектом присутності. У вас є вибір між використанням обох ADX51 для оверхедів, або одного для хай-хета і одного для оверхедів.
Варіант 1 - два мікрофони на оверхед
: Найбільш поширена концепція розташування мікрофонів на оверхед - сфокусувати мікрофони на малому барабані на відстані приблизно 120 см, а потім плавно відхиляти їх вліво і вправо до отримання необхідної звукової картини. Для досягнення найкращих результатів необхідно тримати мікрофони в вертикальному положенні, враховуючи, що ви озвучуєте не тільки тарілки, але і весь комплект. Після ряду експериментів ви виявите, що мікрофони великого барабана, малого барабана і оверхедів забезпечують більшу частину вашого звучання, в той час як мікрофон підлогового тома дає необхідну, але все ж забарвлення.
Варіант 2 один мікрофон на хай-хет, один мікрофон на оверхед
: Мікрофон ADX51 для хай-хета повинен бути розташований вище верхньої тарілки на 5 - 8 см і спрямований до зовнішнього краю. Мікрофон оверхедів розміщується вище тарілок і, як правило, над альтами. У разі, коли на одній стороні установки більше тарілок, ніж на інший, мікрофон може бути зміщений в сторону більшої кількості тарілок.
Великий барабан:
Для правильного розташування мікрофона D6 необхідно поглибити його всередину барабана через отвір в передньому пластиці, але при цьому не направляючи на центр заднього пластика в область калатала. Для збільшення атаки звуку необхідно наблизити мікрофон до заднього пластику, а для збільшення низів відсунути його від заднього пластика.
Малий барабан і альти
: Як правило, мікрофони i5 і D2 призначені для близького розташування до джерела звуку. Оптимальна точка - приблизно 5 см вище обода з напрямком в центр пластика. Для більшого звучання обода направте мікрофон ближче до краю. Для підвищення резонансу і глибини перемістіть мікрофон подалі від пластику. Весь секрет у тому, щоб знайти правильний баланс між резонансом і атакою, контролюючи при цьому уловлювання мікрофоном звуку інших барабанів.
Підлоговий том:
Мікрофон повинен розташовуватися над пластиком, на висоті приблизно 5 см, і бути спрямованим в центр барабана.
Зауважимо, що вам необхідно придбати затискачі Audix DCLAMP або DFLEX для того, щоб мати можливість прикріпити мікрофони до ручних перкусійних інструментів або до інструментів з нетрадиційними ободами.
Комплектація:
- 1 x i-5 мікрофон для малого барабана
- 2 x D2 мікрофон для альтів
- 1 x D4 мікрофон для підлогового тома
- 1 x D6 мікрофон для великого барабана
- 2 x ADX51 конденсаторний мікрофон, використовується в якості «оверхедів»
- 4 x DVICE затиск на «гусячої шиї» для кріплення мікрофона на обід барабана
- 1 x MC1 мікрофонний тримач
- 3 x DCLIP мікрофонний тримач
- 2 x WS81C ветрозащита
- Алюмінієвий дорожній кейс
AUDIX I-5